1.5.17

Νίκη Συνιώρη Στην Τρίπολη

Νίκη Συνιώρη Στην Τρίπολη

Ο Σάκης Συνιώρης πήρε τη νίκη στον δεύτερο αγώνα του Πρωταθλήματος που έγινε στην Τρίπολη στις 30 Απριλίου.

Από την εκκίνηση του αγώνα ήταν μπροστά διατηρώντας την θέση του παρά τις προσπάθειες του Χάρη Παρασκευόπουλου (που τερμάτισε δεύτερος) να του επιτεθεί και να διεκδικήσει την πρωτιά στην Τρίπολη.

Το podium συμπλήρωσε ο Άρης Γκιζίνος που μετά από απουσία αρκετών μηνών κατάφερε να τερματίσει στην τρίτη θέση.

“Με σταθερούς γύρους κατάφερα να αποκρούσω τις δύο επιθέσεις που μου έκανε ο Χάρης Παρασκευόπουλος, να διατηρήσω την θέση μου και να αυξήσω το προβάδισμά μου φτάνοντας τα 8,9 δευτερόλεπτα. Κάθε φορά που τρέχω στην πίστα της Τρίπολης νιώθω αυτοπεποίθηση. Ένιωθα έτοιμος και σίγουρος όταν μπήκα στην πίστα. Είμαι πολύ χαρούμενος για το αποτέλεσμα που φέραμε και θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα μου για την σκληρή δουλειά που κάνουν για να είναι άψογα προετοιμασμένη η μοτοσυκλέτα μου. Τα λέμε στις Σέρρες!”

Πηγή
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...