22.11.14

Υγρά Φρένων από την Motul

Στην καρδιά του συστήματος πέδησης, ο ρόλος των υγρών φρένων είναι καταλυτικός. Τα υγρά των φρένων είναι ένα ασυμπίεστο λιπαντικό που πρέπει να αντέχει σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες ενώ το σημείο βρασμού καθορίζει την αντοχή του σε υψηλές θερμοκρασίες. Το υγρό φρένων πρέπει να διατηρεί μία υψηλή ψυχρή ροή και να συμμετέχει στη λίπανση των κινούμενων μερών του φρένου.

Στην γκάμα διαθέτουμε τριών ειδών υγρά φρένων:

DOT 3&4


Yγρό φρένων με υψηλό σημείο βρασμού (+245°C). Εξαιρετική απόδοση ακόμα και σε συνθήκες βροχής - αυξημένης υγρασίας. Υγρό σημείο βρασμού (με περιεκτικότητα σε νερό 3,5%): +158°C. Να μην αναμιγνύεται με σιλικονούχα υγρά φρένων (DOT 5). Υπερκαλύπτει τις προδιαγραφές DOT 3 & 4.

Προδιαγραφές:

  • FMVSS 116 DOT 4 & DOT 4
  • SAE J 1703
  • ISO 4925 (3 & 4)

DOT 5.1


100% συνθετικό υγρό φρένων μεγάλης διάρκειας. Πολύ υψηλό σημείο βρασμού (+272°C). Ειδικά εξελιγμένο για συστήματα πέδησης με ABS. Εξαιρετική απόδοση ακόμα και σε συνθήκες βροχής - αυξημένης υγρασίας. Υγρό σημείο βρασμού (με περιεκτικότητα σε νερό 3,5%): +185°C.
Μη σιλικονούχο. Να μην αναμιγνύεται με σιλικονούχα υγρά φρένων (DOT 5). Υπερκαλύπτει τις προδιαγραφές DOT 3 & 4.

Προδιαγραφές:
  • FMVSS 116, DOT 5.1 Non SIlicone Base, DOT 4 & DOT 3,
  • SAE J1703, ISO 4925 (5.1,4 & 3)

RBF 600


100% συνθετικό υγρό φρένων για αγωνιστική χρήση. Εξαιρετικά υψηλό σημείο βρασμού (+312°C). Ειδικά εξελιγμένο για τις ακραίες θερμοκρασίες που αναπτύσσονται στο σύστημα πέδησης κατά τις ακραίες αγωνιστικές συνθήκες. Εξαιρετική απόδοση ακόμα και σε συνθήκες βροχής - αυξημένης υγρασίας: υγρό σημείο βρασμού (με περιεκτικότητα σε νερό 3,5%): +216°C. Μη σιλικονούχο. Να μην αναμιγνύεται με σιλικονούχα υγρά φρένων (DOT 5). Να μην χρησιμοποιείται σε τρόμπες φρένου ή ρεζερβουάρ υγρών από μαγνήσιο. Πληροί και όλες τις απαιτήσεις της προδιαγραφής DOT 5.1 εκτός από το ιξώδες στους - 40°C.

Προδιαγραφές & Εγκρίσεις: 
  • ISO 4925 
  • SAE J1703 / J1704 
  • FMVSS 116 DOT 4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...